Ontvang maandelijks de laatste schrijfupdates, boekontwikkelingen én mooie acties in je mailbox.
December 2015
Welke bal kies jij dit jaar?

Welke bal kies jij dit jaar?

Dit jaar was er, voor mij persoonlijk, één uit duizenden. Ruim twee jaar geleden zegde ik mijn baan op om me volledig toe te leggen op mijn grootste passie: schrijven én ondernemen. Ik werk als auteur en ben eigenaar van Moonen Media: mijn onderneming in tekstontwerp en journalistiek. 

De rode bal
Het is duidelijk. Ik koos voor de rode bal. Maar niet nadat ik alle andere zilveren exemplaren langdurig bevoeld, bekeken en beoordeeld had. Kiezen voor veilig zilver is immers vele malen makkelijker dan gaan voor die ene rode. En toch is dat precies wat ik jou gun. Want iedereen heeft een rode bal in zijn of haar leven. De meeste mensen weten diep vanbinnen, vaak al heel lang, precies wat ze ei-gen-lijk zouden willen. Ik kan uit eigen ervaring zeggen: twijfel niet langer. Ga voor die droom. Pak jouw rode bal.
 

Volgend jaar

Ik wens je, samen met je naasten, fijne feestdagen en een heerlijk nieuwjaar. Vergeet, te midden van het feestgedruis, vooral niet te genieten. Gewoon. In eenvoud. Want deze kerst komt nooit meer terug...

We spreken elkaar weer in het nieuwe jaar!

 


Susan Moonen van Moonen Media

Verbinding verzacht. Dat is wat ik geloof. In een maatschappij die sneller, harder en ambitieuzer wordt, blijft het delen van authentieke verhalen ongekend waardevol. En gelukkig, ik zie meer en meer mensen, maar ook bedrijven hun verhaal vanuit de kern vertellen. Ik sta voor positiviteit. Al realiseer ik me heel goed dat deze levenshouding niet voor elk mens even vanzelfsprekend is. Ik hoop dat we van elkaar willen blijven leren, kwetsbaar durven zijn en met een open houding naar de wereld gaan (of blijven) kijken met behoud van eigen kracht. Maak er wat moois van vandaag!

Meer over Susan...
Susan Moonen werkt, vanuit Moonen Media als copywriter, journalist en ghostwriter. Daarnaast ontwikkelde ze het Zeker Zichtbaar Zijn Plan: een abonnement waarmee bedrijven in het hoofd en hart van hun klanten blijven door het delen van authentieke, niet-commerciële nieuwsbrieven. Eerder heeft Susan 2 thrillers geschreven rondom maatschappelijke thema's als loyaliteit (Conflict 2014) en pesten (Zwarte Aarde 2015). Daarmee ging een langgekoesterde meisjesdroom in vervulling.


Reacties: (0)


Naam:


E-mail (optioneel):